Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-03 15:00:14
On 02/03/2011 02:50 PM, Dainiushas wrote:
> kažkas labai teisingai pastebėjo - tau neatrodo įtartina, kad pernelyg
> daug juokingų aplinkui? :)
>
> šitą, ta aplinkybė, kad AB atveju vienas petys pradeda atsidarinėt kai
> kitas dar neužidaręs - tau nieko nesako?

man sako. o tau kaip matau nesako, nes pamirsai kad tranzas uzsidaro ne
'po biski'. yra toks threshold voltage terminas. ko suvaldyti deja
nesugeba nei NGR nei dar kasnors. iki tam tikros ribos vyksta kaip tu
sakai, bet vos tik signalas virsyja tam tikra lygi, abu peciai
pakaitomis pradeda uzsidarineti. t.y. ten, kur reiktu kad tranzas ir
toliau uzsidarinetu tiesiskai kaip kad prasidarineja priesingas, tai tas
bjaurybe ima ir pyst - nuo kokiu 4V uzsidaro pilnai. va tau ir
cross-over'is. ta signalo riba *daugelyje* buitiniu stiprintuvu yra
eiles kai isejimo galingumas pasiekia 1W. dziaugtis kad bent jau tuo
metu (iki 1W) stiprintuvas dirba A klasej kazkiek galima, taciau zinant
kad prie tokio galingumo tranzai dirba paciame netiesiskiausiame savo
rezime (PP atveju), kyla naturalus klausima - jei jau aktualu jautrios
koloneles ir klausymas tyliai bet kokybiskai, tai nx tada 100W ir
class-b stiprintuvas su 98 dB kolonelem ?:) tai yra vaikymasis skaiciu
nesuprnantant ka jie reiskia. tokiu atveju pilnai uztenka keliolikos
vatu koloneliu ir 2W SE stiprintuvo.
ka dar paaiskint ?:)