Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: krx
Data: 2009-06-26 19:23:51
"Shell" <nomail@for.u> wrote in message
news:h22l2i$eb7$1@trimpas.omnitel.net...
>  >    Man atrodo, jūs visiškai neskiriate kuo aš stebiuosi. Aš stebiuosi
> ne
>
> O kaip jumi sita fataliniu atveju tikimybe skaiciuojate, kad jin
> neitikinama?

Skaičiuoti tiesiogiai turbūt neįmanoma, čia tas pats kaip su Dreiko lygties
parametras ginčytis iki apsiputojimo. Tačiau lyginti galima su tais pačiais
Rusais. Tai ne visiškai adekvatu, tačiau įmanoma.

> Kuriant kosmines technologijas vyksta toks intensyvus atskiru ir
> integruotu komponentu testavimas, kaip jokioje kitoje pramones sakoje,

Teisybė. Bet ar jūs apie 196x ar apie 199x-200x? Jie tikrai neturėjo tiek
modeliavimo galimybių, kaip dabar. Priedo borte yra neapibrėžtas faktorius -
žmogus. Priedo testavimo realiomis sąlygomis visiems atvejams nebuvo. Pvz.:
kad ir normaliai grunto savybių/poveikio niekas gerai nežinojo, o tai
ganėtinai svarbu faktorius pradedant nusileidimu, baigiant skafandrais.

> tad lyginimas su alpinizmu ar giluminiu nardymu cia nekorektiskas.

OK, tarkime alpinizmas netikęs pvz., daugiau aliuzija ta kryptimi. Kaip būtų
su aviacija ir su povandeninių laivų statyba? Aišku turbūt reikėtų lyginti
gedimai/nukeliautos mylios arba gedimai/laiko vienetą, bet tai nedekvatu.

> Sutinku, kad misija atlikta pirma karta, taciau jei ta misija susideda is
> atskiru etapu (pakilimas/nusileidimas/modulio atsijungimas etc.), kurie
> intensyviai istestuoti ivairiais lygmenimis (pvz. nebutina atlikt pilnos
> misijos i menuli, kad istestuot borto kompiuterio patikimuma - ta
> sekmingai galima atlikt daugybe kartu laboratorijoj).

Tikrai? ;-) Vertėtų pasidomėti, kaip borto kompas kniso protą erelio
pilotams nusileidimo metu =D

Niekados negali būti ištęstavęs visko lįsdamas į naują sritį. Paprastai už
tai ir sumokama galvomis. Aš neesu konspiracijos teorijų šalininkas, tačiau
man po šiai dienai tai lieka gilia nuostaba, kaip santykinai lengvai jie
prasisuko su visa programa (neskaitant žiauraus akibrokšto su Apollo 1 :-().