Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: krx
Data: 2009-06-26 14:57:06
"JauGenijus" <jaugen@vdu.lt> wrote in message
news:h22a2s$te0$1@trimpas.omnitel.net...

> "krx" <krx@d.lt>
>
> - vėl painioji, dažnos raketų avarijos buvo CCCP poligonuose ir praktiškai
> jų nebuvo USA
> (nenoriu nieko zeminti, bet CCCP išvarė/išjuokė/išžudė visus
> protingus/mokytus raketas darė likę kalviai)

Tai vat aš tą ir noriu pasakyti, kad man atrodo perdėm idealu, kad JAV
neturėjo žmonių nuostolių Appolo programos rėmuose orbitoje, ar tuo labiau
leidžiantis/kylant iš mėnulio.

Aš niekaip nekvestionuoju JAV/TSRS rezultatyvumo santykio šiuo klausimu.

> panašu irgi esi protingas kalvis ir gerai supranti, kad kalvio žaizdras
> negali nusileisti mėnulyje

Tai TSRS nesugebėjo išsieksportuoti geriausių protų iš ex-4 Reicho, kaip ir
pas juos kitas požiūris buvo į personalo "paaukojamumą".