Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: Shell
Data: 2009-06-26 17:13:38
  >    Man atrodo, jūs visiškai neskiriate kuo aš stebiuosi. Aš
stebiuosi ne
> tuo, kad įmanoma nutupdyti žmones mėnulyje ir sėkmingai sugrąžinti
> atgalios. Niekaip neginčiju šito. Tačiau aš stebiuosi, kad per tiek
> misijų nebuvo fatalinių atvejų. Tikimybiškai tai labai neįtikinama, nors
> ir įmanoma.

O kaip jumi sita fataliniu atveju tikimybe skaiciuojate, kad jin
neitikinama? Kuriant kosmines technologijas vyksta toks intensyvus
atskiru ir integruotu komponentu testavimas, kaip jokioje kitoje
pramones sakoje, tad lyginimas su alpinizmu ar giluminiu nardymu cia
nekorektiskas.
Sutinku, kad misija atlikta pirma karta, taciau jei ta misija susideda
is atskiru etapu (pakilimas/nusileidimas/modulio atsijungimas etc.),
kurie intensyviai istestuoti ivairiais lygmenimis (pvz. nebutina atlikt
pilnos misijos i menuli, kad istestuot borto kompiuterio patikimuma - ta
sekmingai galima atlikt daugybe kartu laboratorijoj).

Shell