Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: krx
Data: 2009-06-26 15:01:21
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:h22ag2$u68$1@trimpas.omnitel.net...

> pala pala... ne 7 buvo... tuoj, ieshkau... aha.. visgi klydau, ne 5 moon
> landingai buvo, o 6 :)

> ne viskas rozhem klota deja
> http://en.wikipedia.org/wiki/Moon_landing

Aš ne apie rožes ar jų dyglius. Aš apie elementarias klaidas,
besibaigiančias fatališkai, lendant į naują sritį. Paimkime bet ką, kas iki
tol nebuvo daryta - giluminis nardymas, aviacija, alpinizmas, greičio
rekordų siekimas ir etc. - Visur eilė fatalinių atvejų per statiškai
reikšmingą atkarpą bandymų/laiko/etc. Čia - nė vieno, nors klausimo
sudėtingumas (gedimo būdų, taškų ir tikimybių) - fenomenaliai aukštas, kaip
tų laikų technologiniams sugebėjimams. Man išties nerealiai keista, kaip jie
nė karto nesusimovė...