Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: JauGenijus
Data: 2009-06-26 15:47:48
"krx" <krx@d.lt>
 > Aš priskaičiavau visus skrydžius link Mėnulio, minus 13'tuką, kaip bemaž
> atitinkantį fatalinio atvejo kriterijų.

tik pamanyk, koks "velniško mokslo" kriterijus... :))
o jei rimtai, tai nevykėlių kriterijus, kurie netiki, kad įmanoma išmokti gimnazijos kursą,
kad įmanoma išlaikyti visus egzaminus be kyšių, kad įmanoma pragyventi be korupcijos,
kad dauguma yra ištikimi šeimos partneriai, kad dauguma nevagia, kad dauguma visai tau nepavydi,
kad Lietuva laisva ir t.t.

p.s.
geriausias mano išrinktas tokiu "intelektualu" argumentas: "jus tik paziurekit, visos foto profesionalios, kaip tie idiotai kosmonautai taip moka fotografuoti?"
:)))