Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: Studentas
Data: 2009-06-25 12:31:01
Na cia aisku NASA oficiali info.
O as skaiciau kazkur pries keleta metu, kai tuo labai domejausi ir net buvau
rades pateikta zemelapi, kur tie reflektoriai isdestyti keliais simtais km
nuo nusileidimo vietu, kur niekaip negaleju ju niekas nunesti....
galejo tik praskrendant numesti...

be to dar skaiciau visai nesenai, kad tie pernai japonu paleisti palydovai,
kurie is zemos orbitos fotografuoja menulio pavirsiu, neuzfiksavo jokiu
menulio pavirsiuje amerikieciu paliktu pedsaku ...

cia aisku galima gincytis be galo....
bet as asmeniskai netikiu, kad aplamai jie pries 40metu ten galejo
nuskristi... o tuo labjau gryzti....