Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: krx
Data: 2009-06-26 15:19:32
"polaris" <dtamonis_nospam@takas.lt> wrote in message
news:h22dsg$454$1@trimpas.omnitel.net...

> Na, Apollo 13 vos nesibaigė liūdnai, tad ne viskas taip jau idealiai
> sekėsi.

Sutinku. Bet nesibaigė! (na bent jau pagal istorinius faktus ;-) O jie juk
bemaž neturėjo borte dubliuotų/perteklinių sistemų. Mane tai ir stebina.
Niekaip nesakau, kad turėjo/norėčiau, kad būtų subyrėję, bet man bemaž
nesitiki, kad taip ir prasisuko. Ypač kai pasižiūri, kaip sekėsi valdyti
nusileidimo modulį per bandymus, arba koks "lygus" nusileidimo paviršius.