Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-06-26 13:29:05
blah, kiek galima?!
"Studentas" <stud@stud.lt> wrote in message news:h21mas$vhq$1@trimpas.omnitel.net...

> Apie ~2000-2002m labai domejausi sia tema ir rinkau is visur visokia info.
> Is tai, ka skaiciau susidariau toki ispudi, kad amerikieciai apsuko aplink
> menuli kelis ratukus, numete ten reflektorius, o pats issilaipinimas buvo
> filmuotas holivude...

shaltiniai. padorus shaltiniai, o ne planetx.com ir pan

> Jiems tuo metu labai reikejo perspjauti CCCP ir parodyti pasauliui savo
> galia, tuo paciu gauti kosmoso programoms didziuli finansavima...

tai kam skrido dar 4 kartus? kad 4 kartus apspjaut?

> Kazkodel rusu atgabentas menulio gruntas ir dabar yra aukso vertes, o pas
> amerikiecius ji kazkas pavoge...

shaltiniai?

> Filmuotoje medziagoje yra tik epizodai, kaip skutasi barzda skrisdami, o
> kaip apsuka laiva, vykdo manevra pries nusileidima ir pats nusileidimas
> ....kur?

tu tikrai domejaisi tuo? ar "domejaisi". nes tokie pareishkimai tikrai idomus, kai ash nesidomejes tuo esu mates nusileidimo vaizdus? - pradzhiai gali pazhiuret naujai may'aus susukta filmuka apie moon landingus, manau pamatysi keistu ir nematytu vaizdu

> kameras kuriomis filmavo jie tipo paliko menulyje.
> Tas vazinejantis keturratis aplamai anekdotas....ir dar su paraboline
> antena, kuri maskatuoja...
> ten kur kiekvienas gramas yra svarbus, jie dar net sparnus ant ratu
> pritaiso....apsurdas...

pala 1) jie su marso roveriu vazhinejo paskutiniam savo pochode - kuriame jau nieko nereikejo irodyt jokiems rusams.

> Buvo pateikti skaiciavimai, kad ta masina vuvezti iki menulio butu reikeje
> dar keliu kosminiu laivu, kurie ja tik dalimis butu galeje ten nugabenti ir
> ja ten butu reikeje sumontuoti...

shaltiniai?

> foto nuotraukos aplamai montazas ir su seseliais ir be seseliu...

pazhiurek ta paty mythbusteriu moon landing hoax, gal kas paaishkes

> Aplamai dar skaiciau vienas mokslininkas savo straipsnyje su skaiciavimais
> pateike brezinius, kad su ta kapsule aplamai jie nusileisti niekaip
> negalejo, nes nebutu like gyvi....o tuo labjau su ja is menulio startuoti
> ..... juos tada butu reikeje su dideliu tinklu menulio orbitoje gaudyti....

shaltiniai?

> Rusu net kelis kartus bandyti eksperimantai i menuli siusti gyva organizma,
> tai buvo suo ir bezdzione, jei zinote, nukeipo per kelias minutes neislaike
> nusileidimo apkrovu.....ir eksperimentai buvo daromi ne viena
> karta.....

kokiu nusileidimo apkrovu?! jos n kartu mazhesnes uzh pakylimo ish zhemes apkrovas:) Ar tu apskrytai kvestionuoji, kad zmones nebuvo pakile i kosmosa ir nusileide atgal?:)

>todel rusai ir nuleido lunaxoda, nes gyvo niekaip nepavyko....o
> cia amerikonai, kurie net nesugebedavo zemes orbitoje normaliai

shaltiniai

> skraidyti...bac ir islipo menulyje....
> na tikrai netikiu...

Pradzhiai, gal uzhtex skaityt rusu psiaudomokslinius straipsniukus, tada gal kas ir prashvieses smegenuose

> Net tingiu jau rasineti ta tema...  mano ji jau issemta...
>
> Cia lygiai ta pati afera kaip su bokstais dvyniais...

juos irgi holivude filmavo?