Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: krx
Data: 2009-06-26 17:08:08
"polaris" <dtamonis_nospam@takas.lt> wrote in message
news:h22j1v$bsq$1@trimpas.omnitel.net...

> Kodėl gi neįtikinama? Paimkim kad ir šatlus - iš 120 misijų dvi baigėsi
> tragiškai, t.y., maždaug kas 60-a (aišku, statistikos čia iš tiek
> neišvesi).

Em, lyginam bulbes ir apelsinus? ;-) Lementarūs pvz.: kur modeliai, kurie
yra pirmi savo kategorijoje ir turi nusileidimo/pakilimo platformą (daugiau
mazgų, sudėtingumas). Priedo jie yra vienkartiniai.

> Tarkim, skrydžiuose į Mėnulį fatališkos baigties tikimybė daug didesnė,
> koks 1 iš 10 (aišku, čia vėl iš piršto laužiu). Tai kad iš

Tai kad žiūrint dokumentiką, rodosi pats misijų valdymo centro vadas vienai
Appolo 11 astronautų žmonai astronauto sakė 50/50...

> septynių skrydžių šeši buvo sėkmingi, ir vienas pusiau - ne taip jau ir
> neįtikėtina. Juolab, kaip sakiau, statistikos neišvesi, ir kokia ten ta
> tikimybė - neaišku.

Sutinku, kad konkrečias tikimybes išvesti sudėtinga. Bet vis dėl to,
skaitau, kad tikimybė gerokai prastesnė, ir dargi, MKN, prastesnė pirmoms
misijoms.