Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: krx
Data: 2009-06-26 15:25:39
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:h22e7p$4kr$1@trimpas.omnitel.net...
> tai va kad susimove, atsiversk mano imesta linka, ten labai grazhiai
> ishdestyta, kiek buvo nepavykusiu bandymu.

Aš žinau apie ką tu. Bet aš rašiau, kad man keista, kad nebuvo problemų
Appolo programos rėmuose, orbitoje arba leidžiantis/kylant iš mėnulio. Ir
dar turint omenyje tai, kad transportuojama ne šiaip gelžgalių
konstruktorius, o žmonės, ir dar priedo tie žmonės patys valdo prietaisą, o
ne tikslus kompas su GPS'u nuleidinėja...

> O shiaip - kodelgi, voyadzheris ir vikingas irgi atrodo kaip jie su
> kalkuliatoriaus pajegumo kompais sugebejo taip padaryt - ir nieko

Sąlygos nepalyginamos tarpusavyje, todėl net neįmanoma diskutuoti tuo
klausimu.

Aš priskaičiavau visus skrydžius link Mėnulio, minus 13'tuką, kaip bemaž
atitinkantį fatalinio atvejo kriterijų.