Tema: Re: del serveriai.lt
Autorius: gopas
Data: 2009-05-04 22:13:47
as nors ir nesusidures su perkelimo i vds situacija, bet man sioje
situacijoje blogiausiai
atrodo tai, kad paslaugos tiekejas nesiteikia paaiskinti vartotojui kas jo
svetainese yra
blogai, ka galbut galima butu pataisyti ir priverstinai perkelia i kazkoki
kita serveri, o
jeigu jis to nenori, tai jis svelniai pasiunciamas pas kita tiekeja. as
asmeniskai nesuprantu,
koks normalus paslaugos tiekejas gali pasiusti savo klientus pas
konkurentus...man
nesuvokiama, kad sioje situacijoje taip gali elgtis paslaugos tiekejas ir
dar kazkoks jo
atstovas...ar kas toks, irodineja savo tiesas newsgroupe...kazkaip buvau
geresnes
nuomones apie serveriai.lt :)