Tema: Re: del serveriai.lt
Autorius: Arvydas
Data: 2009-04-30 16:56:29
 > Kas ir kaip *akivaizdžiai* atsispindi, jei identifikuoti ir
 > nuspręsti gali tik administratorius?

Serverio naudotojai gali matyti, ar yra užkilęs bendras serverio
apkrovimas, o apkrovimo sukelėją gali identifikuoti tik administratorius
(arba pats apkrovimo sukelėjas).

 > Taip, taip, jau girdėjau -- aš čia kovoju su shared hosting'o
 > paslauga ir dėl to „nukentėtų“ daug naudotojų...

Nebūtina kovoti, galima pasirinkti shared hostingo teikėją, kuris
nereikalauja proprocingai apkrauti serverio CPU ir RAM resursus. Spėju
visas pyktis kyla dėl to, kad nepavyksta tokio rasti, nes visi shared
hostingo teikėjai, kurie rūpinasi serverių stabilumu, reikalauja
serverio resursus naudoti proporcingai, kad jų užtektų visiems naudotojams.

--
Arvydas