Tema: Re: del serveriai.lt
Autorius: Arvydas
Data: 2009-04-29 19:11:35
Shared hostingo sąlyga labai paprasta, įrašyta sutartyje ir 100 kartų
čia aptarta - proprorcingai naudoti serverio CPU ir RAM resursus.

Paslauga, kur CPU ir RAM resursai apibrėžiami konkrečiu skaičiumi,
vadinasi VDS - virtualus dedikuotas serveris. Paslauga, kur nėra griežtų
CPU ir RAM ribų, bet reikalaujama šiuos resursus naudoti proporcingai,
kad užtektų visiems naudotojams, vadinasi shared hostingas.

--
Arvydas