Tema: Re: del serveriai.lt
Autorius: Laimis
Data: 2009-05-04 12:33:20
Arvydas rašė:
> Ponas Laimi, kiek pamenu jūs nuolat tvirtinate, jog jums netinka
> Serveriai.lt talpinimo sąlygos, vadinasi esate su jomis susipažinę ir
> puikiai suprantate, ką jos reiškia.

Man netinka ir nepatinka tas neskaidrus, mulkinimo principas, kai viskas
vienpusiškai laikosi ant „garbės ir sąžinės“ žodžio (kaip turguje) ir po
kurio laiko paaiškėja, kad garbės ir sąžinės sąvoka (jos kriterijai)
kiek išsitampė, pasikeitė (net nesiteikiant įvardinti priežasčių ir jų
pagrįsti -- juk čia shared hosting'as)...
Jūs čia vis sapaliojate (atsiprašau) apie sąlygas, kurių nesilaiko jūsų
vartotojai (ir patys kalti), tačiau atsitrenkite į kampą (atsiprašau),
permąstykite ir atsakykite, kaip jie gali tų sąlygų laikytis, jei jūs
patys niekaip  *realiai* jų neapibrėžiate ir nepagrindžiate?

Ir teisiniu požiūriu tai yra nonsensas -- jūs reikalaujate neįmanomų
dalykų (įsipareigoti neapibrėžtam, nepamatuojamam, nepagrindžiamam
proporcingumui) ir vadinate tai sutartimi prisidengdami,
„pasiteisindami“ „shared hosting'o“ ypatybėmis. Aš jums jau pateikiau
konkrečių pavyzdžių (jų dar reikia?), kad būtent tai (sutartis ir
resursų naudojimas shared hosting'o kontekste) išsprendžiama skaidrios
(kokia ir turi būti gera teisinė sutartis) sutarties sąlygomis, aiškių
resursų ribų įvardijimu.

p.s. aš pats nesu niekaip susijęs, nei su serveriai.lt, nei su jokiais
jūsų konkurentais.