Tema: Re: del serveriai.lt
Autorius: Laimis
Data: 2009-04-30 22:27:38
Arvydas rašė:

> Mūsų reikalas siūlyti paslaugą, kliento reikalas ją rinktis. Sąlygos iš
> anksto žinomos ir surašytos aiškioje sutartyje + yra garantinis
> laikotarpis tiems, kurie prieš užsakydami paslaugas sutarčių neskaito.

Kokios sąlygos? Kur ir kaip apibrėžtas proporcingumas (ta sąlyga
sutartyje yra niekinė, nebent jūs galite/teiksitės kaip nors ją
pagrįsti/įrodyti)? Kaip aš (potencialus hipotetinis klientas) galiu
_a_priori_ ir/ar a posteriori žinoti ar galėsiu įvykdyti/įvykdau
sutarties sąlygas (ar jos mane tenkina) ir dėl ko (konkrečiai,
apibrėžtai o ne anapus metafizinio proporcingumo) aš jas pažeisiu/pažeidžiu?

Na tokios krokodilo odos išsisukinėjant seniai neteko matyti; čia jau ir
per orumą, savigarbą kažkaip turėtų kirsti, nebent...

> Kiekį matome realiu laiku kiekvieną dieną. Todėl ir keista, kaip keli
> asmenys iš musės bando vaizduoti dramblį.

Atsiprašau, bet tai ką matote (ar teigiate, kad matote) jūs labai
skiriasi nuo to ką mato/patiriria ir mano kai kurie jūsų klientai, o
dalis jų (ir visa nepasitenkinimo atmosfera) tikrai nėra tik tiek keli
rėksniai menkai jūsų nenaudai...

O šiaip esu beveik tikras, kad bet kuris pirmas (iš tų rėksnių) padavęs
jus į teismą laimėtų...