Tema: Re: del serveriai.lt
Autorius: Arvydas
Data: 2009-04-30 13:19:18
Pasirinkus talpinimą bendrame serveryje, galima matyti bendrą serverio
apkrovimo statistiką. Jei kažkuris naudotojas pradeda neproporcingai
naudoti serverio CPU, tai akivaizdžiai atsispindi bendrame serverio
apkrovime. Identifikuoti tokį naudotoją gali tik serverio
administratorius, stebėdamas serveryje vykstančius procesus, sisteminius
log failus.

Jei reikalinga galimybė pačiam naudotojui stebėti savo svetainės CPU
naudojimą, jam būtų tinkamesnė VDS paslauga.

--
Arvydas