Tema: Re: del serveriai.lt
Autorius: Laimis
Data: 2009-04-30 17:25:49
Arvydas rašė:
>  > Kas ir kaip *akivaizdžiai* atsispindi, jei identifikuoti ir
>  > nuspręsti gali tik administratorius?
>
> Serverio naudotojai gali matyti, ar yra užkilęs bendras serverio
> apkrovimas, o apkrovimo sukelėją gali identifikuoti tik administratorius
> (arba pats apkrovimo sukelėjas).

Ir kaip pagal tai serverio naudotojai gali nuspręsti apie savo
proporcijas ar proporcingumą?
Kaip galima tam įsipraeigoti (ko negali žinoti)??

>  > Taip, taip, jau girdėjau -- aš čia kovoju su shared hosting'o
>  > paslauga ir dėl to „nukentėtų“ daug naudotojų...
>
> Nebūtina kovoti, galima pasirinkti shared hostingo teikėją, kuris
> nereikalauja proprocingai apkrauti serverio CPU ir RAM resursus. Spėju
> visas pyktis kyla dėl to, kad nepavyksta tokio rasti, nes visi shared
> hostingo teikėjai, kurie rūpinasi serverių stabilumu, reikalauja
> serverio resursus naudoti proporcingai, kad jų užtektų visiems naudotojams.

Bullshit. Neretas (dažnas) toks tiekėjas turi aiškias resursų naudojimo
sąlygas apibrėžtas TOS, kuriose vienareikšmiškai apibrėžiama, kas yra
arbitras (nebesapaliojant apie „proporcingumą iš oro“), o kartu
nuorodose _aiškiai_ pateikiamos resursų naudojimo taisyklės, kuriose
*konkrečiai* įvardintos/apibrėžtos resursų panaudojimo („proporcingumo“)
ribos. Man pradėti vardinti pavyzdžius?
Penktas iš google'o pagal „shared hosting TOS“:

http://www.site5.com/support/rup/