Tema: Re: del serveriai.lt
Autorius: Zyza
Data: 2009-05-03 22:17:10
Na, mano nuomone, butu zymiai graziau, jei is tamstos nuskambetu kazkas
panasaus i "Sorry, mes neturime galimybiu paprastam vartotojui suzinoti
tiksliu jo isnaudojamu resursu". Vietoj to, dabar matau bandymus (keistai)
ginti firmos prestiza, nors visi sitoj diskusijoj supranta kas yra kas. Na
jei neiseina reglamentuoti tikslaus resursu vartojimo, tai kaip galima
formaliam dokumente svaistytis ezoterinemis salygomis ? Faktas, kad taip
sakydama imone nori, jog vartotojai naudotu kuo maziau resursu (gal
paskelbus apie ju maksimalias naudotinas ribas dalis vartotoju stengtusi
labiau priarteti prie leidziamos maksimalios ?). Na bet pasikartosiu,
negrazu taip nekonkreciai reikalauti kazko konkretaus.