Tema: Re: del serveriai.lt
Autorius: Laimis
Data: 2009-04-30 14:28:08
Arvydas rašė:
> Pasirinkus talpinimą bendrame serveryje, galima matyti bendrą serverio
> apkrovimo statistiką. Jei kažkuris naudotojas pradeda neproporcingai
> naudoti serverio CPU, tai akivaizdžiai atsispindi bendrame serverio
> apkrovime. Identifikuoti tokį naudotoją gali tik serverio
> administratorius, stebėdamas serveryje vykstančius procesus, sisteminius
> log failus.

„Akivaizdžiai atsispindi“ versus „Identifikuoti tokį naudotoją gali tik
serverio administratorius“...
Kas ir kaip *akivaizdžiai* atsispindi, jei identifikuoti ir nuspręsti
gali tik administratorius?
Ir apie kokį proporcingumą tokiu atveju galima kalbėti? Proporcingai
kam? *Pagrindimas*?
Ir kaip galima tokiam (nepagrįstam) proporcingumo
išaiškinimui/traktavimui įsipareigoti (be tos, teigčiau, niekinės
formuluotės sutartyje?).
Taip, taip, jau girdėjau -- aš čia kovoju su shared hosting'o paslauga
ir dėl to „nukentėtų“ daug naudotojų...
O jei vieną sykį pagaliau pabaigti tą muiluotą mulkinimą ir pasakėles
apie proporcingumą?

> Jei reikalinga galimybė pačiam naudotojui stebėti savo svetainės CPU
> naudojimą, jam būtų tinkamesnė VDS paslauga.

Aptaku, aptaku...
Tik kažkodėl „būtų tinkamesnė“ iš tikrųjų yra „būsi priverstas“...