Tema: Re: Panasu SEO tuoj nebetures reiksmes
Autorius: Cube
Data: 2011-05-18 00:10:11
On 2011.05.17 23:55, Linas Petkevičius wrote:
> Tikrai ne - ash kaip tik su tuo nesutikau. Mane tik stebina, kad ner
> normaliu pasiulymu - tik makaronai. Taigi eitu dirbt normaliai ir klientu
> turetu.

Tai bet man idomu, kokiu gi pasiulymu tu nori? Nemakaroninis pasiulymas
ir butu - unikalu turini tureti, bet turinio jau uz tave niekas
neparasys. Na, dar galima grynai klaidas istaisyti, bet kaip jau
minejau, tai duos mazai naudos, taip kad klientams - neaktualu, va uz
tai tai tikrai pinigu nemoketum.