Tema: Re: Panasu SEO tuoj nebetures reiksmes
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2011-05-16 21:19:40
tai as jau daugybe kartu sakiau ir kiti siek tiek su stambesniais
projektais bedirbantys sake, baikit su savo SEO.
nu bet va, gi yra nauju SEO specu, kurie visada pasakys priesingai ;)
o siaip tu viska ir pats pasakei, nera jokio stebuklo. :) tik visa tai
prisitaikyt reikia viskam, ne tik turiniui ;)