Tema: Re: Panasu SEO tuoj nebetures reiksmes
Autorius: Audrius
Data: 2011-05-17 09:55:22
Aš dėl to ir nesiginčyju ir pats "SEO specams" pinigų neduočiau.
Man tik nesuprantama, kodėl tu kiekvienoje temoje bandai paneigti, kad
SEO neturi jokios įtakos.. Verslai darantys miliardines apyvartas (JC
Penney, Overstock..) dar visai neseniai nukentėjo būtent dėl to, kad
googlui nepatiko kaip buvo apgaudinėjamas jų algoritmas.