Tema: Re: Panasu SEO tuoj nebetures reiksmes
Autorius: FX
Data: 2011-05-17 15:57:52
Blemba jei seo ir marketingas yra tas pats tai jau reikia pradeti teikti
konsultacijas po 450/h... seo gali buti marketingo yrankis/pagalbine
priemone, bet jokiu budu marketingas negali buti nei pachiu seo nei jo
dalimi. Seo yra tik metodas prisitraukti didesne auditorija potencialiu
klientu/vartotoju... kuriuos po to marketinginiais veiksmais bandai paversti
tikrais klientais ish potencialiu.

Manau Ugnius turejo omeny bishki platesnes savokas. Visu pirma daug kas per
SEO prisitempia shiukslinio trafiko kuris gali buti absoliuchiai
nemonetizuojamas ir ish jo naudos yra tiek pat kiek ish vasaros vidurdieny
shviechianchio gatves zhibinto. Shioje situacijoje be abejo geriau kai
efektyviai dirba pasirinkta marketingo strategija kuri ne tik padeda
maksimaliai monetizuoti tuos pacientus kuriu gal ir mazhiau atejo y www. Be
to tinkamai veikianti marketingo strategija gali pritraukti lankomuma per
tokius dalykus kaip viva voce ir t.t.

Zhodzhiu... reikia meet'o :D

FX

"Audrius"  wrote in message news:iqtq1u$tql$1@trimpas.omnitel.net...

Na, dabar aišku dėl ko ginčyjiesi. Tu vadini tai marketingu, kiti tai
vadina seo. Man asmeniškai nesvarbu kaip tai pavadinsi - esmės nekeičia.
Tie metodai duoda rezultatus, tik tiek tenorėjau pasakyti. Ar tu manai,
kad neduoda? :)