Tema: Re: Panasu SEO tuoj nebetures reiksmes
Autorius: arunas
Data: 2011-05-16 18:55:51
Ugniau, tai pasakok, dek kortas ant stalo, zinau, kad sitoje vietoje esi
guru :)

Is mano varpines ziurint, tai vakaruose verte susiveda ant turinio
kokybes  -
tai vienintelis dalykas del ko vyksta kova ir kas gali sukurti pridetine
verte.

Todel siuo atveju per turinio kokybe gaunasi nesvarbu, kaip pats SEO
suvokimas keisis,
  nes turinys - interneto pamatas, ir nesvarbu kokie kriterijai lemiama
itaka tures, ar tai
soc tinklai, ar kita.