Tema: Re: Panasu SEO tuoj nebetures reiksmes
Autorius: FX
Data: 2011-05-17 13:24:21
Ugniau blet tingiu ash su tavim dabar ginchytis, geriau prie alaus ar ko
nors kito stipresnio galim apie tai pakalbeti BET kaip sake viena istorine
asmenybe TIKSLAS PATEISINA PRIEMONES... shiuo atveju viskas priklauso nuo
uzhsibrezhtu tikslu, o jau priemones visi renkasi pagal savo supratima... be
abejo investicijos y marketinga bendroj sumoj yra kur kas racionalesnes nei
investicijos y sveriama seo...

FX

"Ugnius Kiguolis"  wrote in message news:iqtg6i$de9$1@trimpas.omnitel.net...

nu turiu ir tokiu ir puikia gyvenam :) net ir lietuvoj pvz pazintysxxx
puikiai gyvena be visu serpsu.
del botu tu teisus, daugybe draudziu kai kuriuose saituose.
noindex taikom ten kur tikrai jo reikia, tam kam jis ir skirtas.

ir visa tai nera SEO ;)