Tema: Re: Panasu SEO tuoj nebetures reiksmes
Autorius: FX
Data: 2011-05-17 10:18:30
Tai nukentejo tiesiogiai nuo guglo nes juos turbut ish paieshkos pramete :D
o prie ko chia SEJO?

Anywaij Ugnius labai jau radikaliai pasireishkia... Ugniau yra belenkiek
skirtingu veiklu su belenkiek skirtingu www pasaulyje ir tai budas kad ir
minimaliai bet kazhkiek pasididinti perkamumus, lankomumus ir t.t. O kalbant
apie marketinga tai SEO ir yra pagalbine marketingo priemone kuri padeda ne
itrinti jiems ka nors ish serijos pirk drambly o tiesiog pasiekti didesne
auditorija kuriai tu jau galesi taikyti savo marketinginius bajerius.

FX

"Audrius"  wrote in message news:iqt64q$ts8$1@trimpas.omnitel.net...

Aš dėl to ir nesiginčyju ir pats "SEO specams" pinigų neduočiau.
Man tik nesuprantama, kodėl tu kiekvienoje temoje bandai paneigti, kad
SEO neturi jokios įtakos.. Verslai darantys miliardines apyvartas (JC
Penney, Overstock..) dar visai neseniai nukentėjo būtent dėl to, kad
googlui nepatiko kaip buvo apgaudinėjamas jų algoritmas.