Tema: Re: Panasu SEO tuoj nebetures reiksmes
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2011-05-16 18:03:43
is kalbos nesimato ;)
isduosiu paslapti daugeliui cia skaitanciu ir zinanciu is ko as gyvenu.

taip vadinamas SEO visais laikas buvo ir tebeyra ne kas kita kaip
spamas. i si zodi ieina viskas, ir tam tikru kodo daliu spamiminas, ir
linku, linktextu, contento spamas.
Didzioji dalis ala SEO specais besivadinanciu butent tai ir daro. tai
yra klientu durninimas ir jamami pinigai uz darba, kuris bet kada gali
netekti prasmes. bet kuris rimtesnis verslo modelis neturetu tuo
uzsiimti ir nereikes verkti del nuolatiniu algoritmo pakeitimu ir staiga
isnykimo rezultatuose.

teisingai vykdoma marketingo strategija jau senokai zudo bet koki ala
SEO. o jei ir nenuzudo, tai tik laiko klausimas. Todel, mielieji, vietoj
pinigu svaistymo, darykit tai ka reikia daryti, o ne pirkit kibira SEO
ir pseudo seo egzzpertu ;)