Tema: Re: 4k media plejeris. Koks?
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-22 19:58:33
On 2018-01-22 13:25, fenix@h wrote:
> papasakociau, kaip uzsienyje nuejo zmogus i valstybine gydymo istaiga.
> nesipleciant: susedo 3 gydytojai, atsiverte knygas ir pradejo skaityt,
> idagnozes ieskot.

Na, man Briuselyje, viename iš didžiausių šalies medicinos centrų,
skaudančią nugarą gydytojas apžiūrėjo net nenusiėmus marškinių ir batų.
Buvau lengvai nustebęs ir pasitikslinau, bet sakė "taip taip, nereikia
marškinių nusiimti" :/

Pats gydytojas irgi buvo kažkur pametęs chalatą. Vizitas 60 EUR.
Draudimas šitą atrakcioną apmokėjo, bet daugiau ten nesikreipiau, geriau
susiorganizuoti gyvenimą taip, jog nugarą paskaustų būnant Lietuvoje :]