Tema: Re: 4k media plejeris. Koks?
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-18 22:01:50
On 2018-01-18 20:43, Sniegas wrote:
> Ko kimbat, aš neemigravau, o laikinai dirbu JK.

Mano replika buvo skirta ne tau, o į ROOTS postą. Paaiškinau, kodėl
dauguma išvykusių dergia Lietuvą. Tai seniai žinomas ir psichologijos
vadovėliuose aprašytas žmogaus psichikos bruožas, būdingas daugumai žmonių.

> Yra tikslas sukaupti 10
> metų stažo anglų pensijai ir gyvensiu LT. Ir nereikia čia pist proto
> apie darbus LT - Lietuvoje virš 100 000 bedarbių, vadinasi jie visi
> asilai ir patys kalti, kad nedirba, nes jiems rankos iš kreivos vietos
> auga?

Taip. Iš ~3 mln gyventojų apie 100 000 bedarbių, t.y. 3,3%. Atmetus
laikinai iš darbų išėjusius ar atleistus, kurie per artimiausią pusmetį
susiras naują darbą, liks kokie 2 - 2,5% sisteminio nedarbo atstovų, aka
nevykėlių. Absoliučiai normalus procentas. Visose visuomenėse jų tiek ir
yra. Lietuva ne išimtis.

> Bent jau džiaugtumėtės, kad neužimu LT niekieno darbo vietos.

O tu kokį darbą dirbi? Nes tik tavo profesijos atstovai gali dėl to
džiaugtis. Pvz. man dėl to nei šilta nei šalta, tu man konkurencijos
Lietuvoje niekaip nesudarytum.

> Ir
> pinigus vežu ne kur kitur, o į LT.

Puiku. Malančius.

> Džiaugtumėtės, kad tiek žmonių dirba
> užsienyje ir pinigus į Lietuvą pumpuoja. O čia matai aukštesnė kasta LT
> liko ir varo ant išvažiavusių. Nevarykit ant išvykusių ir ant jūsų
> niekas nevarys. Ypač tas asilas Užkalnis pasikėlęs. Visi emigrantai
> kvaili, tik jis vienas protingas.

Jei tu prisimintum ką aš rašiau ir rašau panašiomis temomis, tai
žinotum, jog aš niekad nevariau, nevarau ir nevarysiu ant emigrantų, nes
tai absoliučiai normalus reiškinys ES. Vienas iš pačios ES pamatinių
akmenų ir yra "Laisvas darbo jėgos judėjimas". T.y. kai tavo profesija
patrauklesnė UK, o ne Lietuvoje, tu važiuoji į UK, jei Prancūzijoje,
važiuoji į Prancūziją, o kai Lietuvoje trūksta super aukštos
kvalifikacijos virtuvės šefų, italas ar prancūzas atvažiuoja dirbti į
Lietuvą.

Todėl nesuprantu, kodėl tu man replajini tą "varymą ant emigrantų". Aš
tiesiog stengiuosi būti objektyviu ir jei kas nors rašo netiesą, aš
parašau savo nuomonę apie tai. Galų gale, aš pats beveik dešimtmetį
buvau emigrantu ir jau kam kam, bet man tikrai žinomos abi "gyvenimo pusės".

O dėl darbų aš tau galiu pasakyti taip. Jei turi rankas ir nori dirbti,
eini į profesinio rengimo kursus, išmoksti kokios nors aktualios
amatininko profesijos ir tame pačiame Vilniuje uždirbi tiek, jog UK tiek
negausi už juodadarbio darbą. Man pakanka empirinės patirties, jog
galėčiau tai drąsiai teigti.

Bet kokį gerą meistrą Vilniuje išsikviesti į namus jau tapo problema,
tenka laukti po porą savaičių kol jie suranda laiko atvykti, nes
perkrauti užsakymais. Atvažiavo po dviejų savaičių dujų katilui
profilaktiką padaryti - pusvalandis darbo, 50 eur ir išvažiavo. Savo
santechniko teko laukti dar ilgiau, atvažiavo, per pusantros valandos
viską sutvarkė, 60 eur ir išvažiavo. Abu darbais perkrauti. Santechnikas
pasakė, jog dėl tokios smulkmenos pas mane atvažiavo tik todėl, jog esu
labai senas klientas.

Sugedo automatiniai vartai, atvažiavo viena firma, greit pafiksino
paprastesnę problemą, rimtą taisyti atsisakė, nes neturi laiko, apkrauti
"rimtesniai darbais". Kita firma atsiuntė kainą, man patvirtinus,
pasakė, jog po poros savaičių paskambins ir atvažiuos, bet taip ir
nepaskambino, padarė dingau. Tvoros statymas. Dingo dvi firmos, nes joms
neįdomus mano užsakymas, matai gi, man nereikia tiesti 200 metrų tvoros,
o tik 15 metrų...

Lietuvoje darbų milijonas ir jie puikiai apmokami. Bet visi važiuoja į
UK vištų pešioti ar morkų skusti. Velnias žino kodėl, gal dabar mada tokia.