Tema: Re: 4k media plejeris. Koks?
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-01-10 12:00:53
Nu tas "originalus produktas", tai tas pats rebrandintas kinietis jei
ka, tik is kart su OSMC. Va butent sitas tik su logo kitu:
https://goo.gl/mGB2HT

Norint kokybiskesnio daikto, reiktu ziuret i WeTek Hub:
https://wetek.com/ww/en/product/wetek-hub
Cia irgi tas pats S905X procas, bet skirtingai nei kiti kinieciai, tai
turi nauja ir gerai veikianti Android'a ir pilna/normalu OpenELEC ir
LbreELEC palaikyma out of the box.