Tema: Re: 4k media plejeris. Koks?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-01-18 20:43:13
Ko kimbat, aš neemigravau, o laikinai dirbu JK. Yra tikslas sukaupti 10
metų stažo anglų pensijai ir gyvensiu LT. Ir nereikia čia pist proto
apie darbus LT - Lietuvoje virš 100 000 bedarbių, vadinasi jie visi
asilai ir patys kalti, kad nedirba, nes jiems rankos iš kreivos vietos
auga? Bent jau džiaugtumėtės, kad neužimu LT niekieno darbo vietos. Ir
pinigus vežu ne kur kitur, o į LT. Džiaugtumėtės, kad tiek žmonių dirba
užsienyje ir pinigus į Lietuvą pumpuoja. O čia matai aukštesnė kasta LT
liko ir varo ant išvažiavusių. Nevarykit ant išvykusių ir ant jūsų
niekas nevarys. Ypač tas asilas Užkalnis pasikėlęs. Visi emigrantai
kvaili, tik jis vienas protingas.