Tema: Re: 4k media plejeris. Koks?
Autorius: ROOTS
Data: 2018-01-17 13:40:29
Lygtai visa tai nevyksta vistupesiojimo fabriku salyse.

"Sniegas"  wrote in message news:p3lgfr$ht1$1@trimpas.omnitel.net...

Na, taip, mes sumokame mokesčius, o kariuomenė prisiperka auksinių
šakučių. Čia tik vienas pavyzdys. O eSSas galėtų pasidomėti, kiek
karabasas sumoka mokesčių. Kažkur teko girdėti, kad apie 1,6 procento
nuo savo navaro, kai normalūs po 15 atseikėja. Kas prie lovio tie mūsų
sumokamus mokesčius sau į kišenę susideda, o jūs kvaileliai mokėkit. Aš
ne prieš mokesčius, aš už skaidrumą be auksinių šakučių. O šiuo metu
faktas tas, kad valstybė aplipusi siurbelėmis.