Tema: Re: 4k media plejeris. Koks?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-01-17 12:26:26
Tai sakai geriau Lietuvoje be darbo sėdėti? Jei jau kalba eina apie
socialinį sluoksnį, tai koks Lietuvoje bedarbio socialinis sluoksnis?
Žemesnis būna? Lietuvoje visi dirba savo išsilavinimą atitinkančius
darbus? Kodėl pasaulį dalini į dvi dalis - čia ir ten? Kodėl žmogus turi
būti pririštas prie tos vietovės, kurioje gimė? Jei taip būtų, dar
Afrikoje sėdėtum. Žmonės visada migravo paskui maisto šaltinius, o
darbas Anglijoje yra mano maisto šaltinis. Gal tamstai priminti, kiek
Lietuvoje bedarbių? Kai išvažiuoja koks kamuolio mėtytojas ar
spardytojas - oi, kaip visi džiūgauja - Sabonis atstovauja tokiam ir
tokia klubui, Kleiza atstovauja tokiam ir tokiam klubui, ir taip toliau
ir be pabaigos. Kuo A. Sabonis ne emigrantas, kai žaidė NBA? Kuo D.
Sabonis ne emigrantas, kai irgi žaidžia NBA? O kiek dar kamuolio
mėtytojų žaidžia Europos klubuose? Jie jau vadinasi ne emigrantai, o kai
aš ne žaidžiu ir kamuolį mėtau, o dirbu, vadinasi aš jau emigrantas?
Užsidirbsiu reikiamą sumą ir grįšiu. Koks kieno reikalas, kurioje
valstybėje aš dirbu? Va dėl tokių dvigubų standartų ir nuolatinės
paniekos kitam žmogui man ir koktu gyventi Lietuvoje, žiūrėti lietuvišką
televiziją, skaityti lietuviškas žinias. Rietenos ir mėšlas, nieko
pozityvaus, visi alkani ir pikti.