Tema: Re: 4k media plejeris. Koks?
Autorius: ROOTS
Data: 2018-01-20 14:04:27
Tai jau simta kart sake - nera, zmones kur nori ten ir gyvena, kur nori ten
ir dirba ir t.t.

"Sniegas"  wrote in message news:p3v69f$84k$1@trimpas.omnitel.net...

O yra skirtumas turint namus Elektrėnuose gyventi Klaipėdoje, ar
Mančesteryje? O jei Latvijoje, pavyzdžiui Liepojoje? Aišku, jei man
Klaipėdoje mokėtų už darbo valandą 20 eurų aš mielai ten persikelčiau,
bet aš žinau, kad nemokės. Tad lieku ten, kur esu.