Tema: Re: 4k media plejeris. Koks?
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-19 01:26:29
On 2018-01-19 00:02, Rauberis wrote:
> Laba,
> O vat i sita aparaturos rinkini (Mede8er + Denon AVR + Pan 65VT60 )
> ijungus dar koki "CEC comaptible" devaisa, nesusipistu visa sistema?

Fire TV nieko nepagadina, neskaitant jo paties tik dalinės CEC galimybės.

> Anadien atvaro zmona pikta ryte I miegamaji ir vietoj labas rytas sako:-
> nu ir nx, tavo audio sistemos:)... Neisijungia TV garsas. Na tai vat,
> vietoj rytinio sexo, einu pistis su audio sistema:)

Vienaip ar kitaip rytiniai sekso poreikiai liko pilnai patenkinti, jei
teisingai supratau :]

> [...]
> audio dali ir matai, kad jis siuncia garsa per ARC kanala I AVR, tame
> stovi TV inputas, bet garso nera, nes anynet+ device disconnected
> kazkodel. Pasirenki Samsiaus audio koloneles ir turi garsa. Kelis kartus
> ijungus isjungus sistemas, jos vel susigaudo viena kita ir garsas jau
> eina per AVR. Nu bet tu paaiskink zmonai, kad reikia be ON mygtuko
> paspaudimo dar po audio ir inputu nustatymus su pultu landzioti..
>
> Nekenciu. Na , dar diena kazkada paaukosiu, kai busiu vienas ir
> pabandysiu visus CEC atjungti ir perprogramuoti viska su Harmony pultu -

Aš kažkada savo žmonos dar neatrastus inputų maigymo gebėjimus buvau
patobulinęs macro komandomis ant elementaraus programuojamo universalaus
Sony pulto, kuriam iki Harmony dar toli plaukt. Tai manau ir tau turėtų
pavykti su Harmony ;) Net be jokių CEC tada ji susigaudydavo. Tik
išmokiau prieš spaudžiant ant pulto komandos mygtuką laikyti jį kelias
sekundes nukeiptą į aparatūros dislokacijos vietą ir psio, susidorodavo :)