Tema: Re: 4k media plejeris. Koks?
Autorius: Mindaugas
Data: 2018-01-18 15:34:33
Dar įdomesni cirkai prasideda, kai į teliko/receiverio/gala schemą
įjungiamas PC (kaip player'is).
Negana to, kad win+p nebeveikia korektiškai, tai dar ir tie komponentai ten
junginėjasi priklausomai nuo nežinau ko....
Mindaugas

"newsreader"  wrote in message news:p3puh1$6b5$1@trimpas.omnitel.net...

kadangi nera griezto standarto tai taip ir veikia ant garbes zodzio.
Pvz. pas LG tas CEC vadinasi Simplink (ar panasiai) ir tiktai sekmes
reikalas, kad jis susisnka su mano Denon resyveriu. Bet veikia labai
tvarkingai ir stabiliai. Labai palengvina gyvenima.