Tema: Re: Pamąstymai apie kreivarankius diletantus lietuviškose TV
Autorius: RA
Data: 2016-01-16 19:45:41
Vokiski ARD, ZDF,..  kainuoja apie 25EUR/men. Moket privalo visi fokieciai,
austrai,.. kurie turi TV. Ir visai dzin ar jie juos ziuri ar ne.
Rundfunkgebühren pas juos tai vadinasi. Ar tai pigu?

"budulis vulgaris"  wrote in message

2016-01-11 19:12, ABLomas rašė:

> Ne nu be price tai bišky nesamonė, ne? Jau paaiškinau gi kodėl.

Kas nesąmonė? Nemokamai per DVB-T jie rodomi, tai kokio dar tau
praislisto reikia?

> [...]
> pats kur generuoja contentą, pats ir IPTV transliavimu užsiima, o tada
> prisideda ir tos anksčiau minėtos problemos), bet tai jų *net puslapyje*
> neradau kur kitą kalbą pasirinkt, tai kilo rimtų abejonių ar jie rimtai
> viską daro, cituoju:
>
> "Nu tai ten viskas kaip pas žmones: du garso takeliai (su vertimu +
> originalas), subtitrai atskiru kanalu. Vienu žodžiu pas juos padaryta
> taip, kaip ir turi būti. O pas mus kreivom rankom per šikną... "
>
> Kitų nežiūrėjau, bet jei ten kažkas iš esmės kitaip, tai peržiūrėsiu.

O aš per SAT matau kelis takelius ir subtitrus. Įrašyti ir kaip įrodymą
kur nors įmesti?