Tema: Re: Pamąstymai apie kreivarankius diletantus lietuviškose TV
Autorius: Rimas
Data: 2016-01-11 09:47:57
On 2016.01.10 13:47, ABLomas wrote:

> Spėju jei tau pasiūlytų bišky papimpinto contento, bet ženkliai
> brangiau, tai pats irgi nemokėtum, nubėgtum pas kitą provaiderį
> "papyyyygej" ir tiek? =)

Nelabai dera "bišky papimpinto" ir "ženkliai
brangiau".

Pas mus tv, tai kai ir bankai.  Tie irgi, paklausus kodėl pas mus tokie
dideli įkainiai (lyginant su kaimynais) skundžiasi, kad niekas nesinaudoja
kortelėm, internetine bankininkyste ir pan. Nors realiai, jei
nesinaudoja, vadinasi produktas/paslauga yra neįdomi, kaina neatitinka
gaunamos naudos (vartotojų požiūriu) ir pan. Ir vietoj to, kad paslaugą
daryt patrauklesnę būtent Lietuvos vartotojui - jie kiša prievartinius
įstatymus, kad jų pagalba parduot savo produktą. Čia apie bankus. O tv
lygiai dėl tos pačios priežasties stumia šūdą - šūdina kokybė, seni
filmai - nors reklamos daxują ir ta dar blet idiotiška už grašius. Tai
aina jie nx su tokiu požiūriu.

P.S. mano visi veiksmai yra 99.99% per internet bankininkystę, bet
tipinis lietuvių verslininkų požiūris už..sa nerealiai.