Tema: Re: Pamąstymai apie kreivarankius diletantus lietuvixaFrb3NlIFRW
Autorius: Julius
Data: 2016-01-10 20:31:30
budulis vulgaris <budulis@kaimas.lt> Wrote in message:
> 2016-01-09 06:42, Tomas D. rašė:

Elemerntari nepagarba skaitančiajam. Tik pats šis rašytojas,
 paėmęs dienraštį ar atsivertęs DELFIO langą ir pamatęs viską
 parašyta be LT rašmenų manau labai pasipiktintu, ir komentaruose
 iškeiktu "žurnaliugas". Bet pats rašo bile kaip. Ir daugelis čio
 tokių, kurie nesivargina investuoti į elementarią pagarbą
 skaitančiajam.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/