Tema: Re: Pamastymai apie kreivarankius diletantus lietuviskose TV
Autorius: Nerijus
Data: 2016-01-15 09:34:19
On 01/15/2016 04:02 AM, Tomas D. wrote:
> Tai 64kbps ar 128kbps ner didele problema. Jei klausytoju pvz apie 100, tai
> gauni 12.8Mbps - juokas.
> O va FullHD suspaudus h264 bus kokie 6-8Mbps, tai paimk bent 50 lankytoju ir
> jau ziurek ohoho kokios slangos reikia. Plius dar jiem savom reikmem, plius
> interneto portalas...

	Niekas taip nedaro. Perki paslauga (ish kokio akamajaus ar pan.), ir
tavo stryma strymina koks melejonas kitas serveriu. Jei yra poreikis.
	Nu nebent lietuvishkos TV gali sugalvoti viska ish savo serverio
tiesiai stryminti. Bet taip gali daryti tik "kreivarankiai diletantai".

	N. M.

	P. S. Nors po bandymu paziureti LR rinktines krepsinio rungtynes per
TV3 man irgi susidare toks ispudis, kad jie vos ne ish vieno savo servo
viska strymino, nes nebuvo imanoma ziureti.