Tema: Re: Pamąstymai apie kreivarankius diletantus lietuviškose TV
Autorius: monaxas
Data: 2016-01-11 21:47:31
Papildysiu Budulį - jis pavardino "valstybinius" aka dotuojamus transliuotojus.
Pas mumi kaip nekaip yra du lyderiai HD - LRT ir Pūkas (!), tiesa pūko mano TV nesupranta, o LRT netransliuoja DVB-T, o per bandomąsias LNK HD transliacijas nebuvo garso.

Žodžiu, pilnai suprantu, ką ABlomas bando mums pasakyti.