Tema: Re: Sumani TV
Autorius: Vacys
Data: 2015-01-28 11:24:00
Kokios kliutys sumani tv? Jei jau naudoji CGates skaitmenine tv, tai be
problemu sumani tv turi veikti. O del Teo tai nematau dideles problemos su
laidais. Ten plonas laidas ateina, kuris labai lengvai pasislepia.

"Icetom"  wrote in message news:ma8np1$pfh$1@trimpas.omnitel.net...

> Ar tik ne koks kaimietis būsi?

O prie ko čia tai? Aš, pvz., Dareną suprantu, nes mano name CGates
informuoja, kad sumani.tv nėra prieinama; galiu turėti tik DVB-C. Bet iš
DVB-C LRT HD, Sport 1 HD, MTV Live HD, Luxe.TV HD ir Fuel TV HD marketingo
sumetimais perkėlė į sumani.tv ir rodo nemokamai. Tai kaip man jaustis po
tokių CGates "marketingistų" veiksmų? Į Teo pereiti netraukia visai vien dėl
išvedžiotų senai laidų ir pan.