Tema: Re: Sumani TV
Autorius: Audrius
Data: 2015-01-22 02:38:57
Na prisegu interneto matavim greiius. Mano manymu lyg ir normals.
TV mikrovisatos hd kanalus rodo normaliai, taiau IPTV HD kanalai trukioja, na tipo sustoja ir usikrovus toliau eina ir  taip danai kartojasi. Paprastus kanalus rodo normaliai.
Kompe vyksta tokie patys procesai. Kakaip maniau jog greiio trksta, tai jau tariausi su Cgates mergaite kaip pakeisti interneto plan.
Taigi kur dabar iekoti sliek?