Tema: Re: Sumani TV
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-22 16:36:20
Pas mane Fastlink, Vilnius.

Is tavo paveiksliuku, tai pirmas stulpelis, isskyrus ping2 paveiksliuka, yra visai padorus, o vat
uzsienis (jei gerai supratau, antras ir trecias stulpeliai), jau nelabai faini - narsymui kaip ir OK
butu, bet va video streamui, ypac HD, problemos gali but, nes greitis akivaizdziai labai nestabilus.
Is to akivaizdu, kad su tavo iranga viskas OK, rysys Lietuvoj is principo irgi (tik tas ping2, jei
irgi Lietuvoj, toks nelabai), o va su rusais ne kas - tai persa minti, kad to paties provaiderio ir
300Mbps planas kazi ar pagelbes, todel tiekejo pakeitimas, ko gero, butu teisingiausias zingsnis. I
ka? Nezinau, su Kauno provaideriais nesu susipazines, taciau tiketina, kad Teo, jei tenkina ju visos
salygos, tame tarpe ir kaina, turetu but OK, bent jau is nieko akivaizdziai neigiamu atsiliepimu
paskutiniu metu negirdejau.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"Audrius" <xkalvisx@gmail.com> wrote in message news:m9qulc$qph$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu tai pats matai - problema yra rysys su uzsieniu - ~60Mbps yra dar OK, o va 14 ar 26 (cia jau
> visai negerai, reiskias net ne tik momentiniai pralavalai yra, bet isvis apie kazkoki stabiluma
> sunku sneket), ypac dar su tokiu pjuklu,

Na gal ten ne visai teisingi skaičiai, nes screenas rodyklei gryžtant atgal.
Daba prikabinu teisungus

> ant HD kanalu jau ir duoda uzlaginimus. Ar cia tavo
> konkretaus provaiderio beda, ar cia pas rusus (ar kazkur tarpe) xuinia - jau kitas klausimas
> (pasiziurek dar kas i lietuviskus serverius (pamegink kelis skirtingus) darosi, tai jei viskas OK
> (pingas 1-5ms, grafikas lygus, be jokiu ryskiu dantu), bus galima bent drasiai eliminuot problemas
> kelyje iki ju serverines).

Su lietuviškais, tiek Kaunas, tiek Klaipėda viskas normaliai, prikabintas vaizdelis

Siaip idomumo delei pameginau pas save Smolenska ir N. Novgoroda
> patestuot, tai vaizdelis mazdaug visada kaip attachmente, greiciai visada ~80-90Mbps sukasi.

Pas tave koks tiekėjas? Gal man vertėtu pamastyti apie TEO? Ar vistik maršrutizatoriuje sliekų
ieškoti?
IPTV bus žiūrima iš rusijos serverių
Man kitą mėnesį reikia apsispresti.