Tema: Re: Sumani TV
Autorius: rokis
Data: 2015-01-23 17:00:45
 reiktu ,taip pratest tavo sakini: "imi cgates, turi problemu su srautais
skambini jiems, ir...  fiksuoja gedima, ir fiksuoja gedima, ir tai ,ir taiso
, ir taiso". :D  Ir taip du metus nieko neranda.  O problema yra ne ju
vadiami "sviesolaidziai"(ju ten ne kvapo) , o nuo daugiabucio ant
daugiabuvio isvedzioti "Lan'ai"!