Tema: Re: Sumani TV
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-23 10:56:35
Vieni turi, kiti neturi. Tikriausiai todel, kad ne visi toj pacioj ant tos pacios linijos sedi ir ne
visi naudojasi tais paciais dalykais, plius, galbut, skirtingai suvokia, kas yra gerai ar bent jau
normos ribose, o kas ne.

Toliau. C-gates ir Init yra kabelines televizijos operatoriai. Internetas visada pas juos buvo tik
tokia smulki papildoma xaltura. C-Gates palyginus ne taip seniai nusprende, kad ateitis visgi
internete ir puole supirkinet visokius mazesnius provaiderius - galbut tuo irgi paaiskinami kokybes
skirtumai, nes ju tinklas nera vienalytis, o sudarytas is tu nupirktu kontoru...

Zodziu, diskutuot cia nelabai yra apie ka, yra konkreti situacija pas interesanta, skaiciai ir
grafikai pakankamai ryskiai rodo i problema dabar jo turimam tiekejo tinkle. Ka daryt - aiskintis su
C-Gates ar tiesiog pasirinkt kita provaideri, jau jo reikalas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/