Tema: Re: Sumani TV
Autorius: Darenas
Data: 2015-01-28 08:30:21
Eik tu kaimas - runkelis, kaip kas vejus supranta. Kaip ru kaimietis tai ir
matai vejus visur savo kaime.... :)
Tau zmogus aiskina, kad shuda mala cgates apie galimybes ir panasiai,
nejungia to ko reikia, va nekelia vejo ir sedi klauso sudo malimo....
runkelis mieste 2m gyveni jau miestietis patapes... krc. :)

Darenas