Tema: Re: Sumani TV
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-22 03:15:31
OK, pradziai pasinagrinejam speedtest.net'a

1. Pingas 45ms - cia i uzsieni? Jei taip, tai +/- OK, jei Lietuvoj - tragedija.
2. Uzvesk pele ant Download speed ir paziurek koks grafikas. Turetu but tiesus, su minimaliais
pabangavimais - tokiu atveju itarciau, kad to tavo IPTV saltinis nestabilus. Jei "pjuklas" - tikrink
visa savo iranga (kompa, routeri), jei su ja viskas OK - keisk interneto provaideri.

Bet kokiu atveju 100Mbps bet kokiam HD kanalui yra gerokai per daug ir problemu del tos teorines
spartos kilt neturetu.
Tiesa, tikiuosi, testai atliekami ir video bandoma ziuret aparaturai esant sujungtai tinklo
kabeliais, ne per WLAN'a?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"Audrius" <xkalvisx@gmail.com> wrote in message news:m9pgr1$1ft$1@trimpas.omnitel.net...
Na prisegu interneto matavimų greičius. Mano manymu lyg ir normalūs.
TV mikrovisatos hd kanalus rodo normaliai, tačiau IPTV HD kanalai trukčioja, na tipo sustoja ir
užsikrovus toliau eina ir  taip dažnai kartojasi. Paprastus kanalus rodo normaliai.
Kompe vyksta tokie patys procesai. Kažkaip maniau jog greičio trūksta, tai jau tariausi su Cgates
mergaite kaip pakeisti interneto planą.
Taigi kur dabar ieškoti sliekų?