Tema: Re: Sumani TV
Autorius: Audrius
Data: 2015-01-22 15:41:00
 > Nu tai pats matai - problema yra rysys su uzsieniu - ~60Mbps yra dar OK, o va 14 ar 26 (cia jau
> visai negerai, reiskias net ne tik momentiniai pralavalai yra, bet isvis apie kazkoki stabiluma
> sunku sneket), ypac dar su tokiu pjuklu,

Na gal ten ne visai teisingi skaiiai, nes screenas rodyklei grytant atgal.
Daba prikabinu teisungus

> ant HD kanalu jau ir duoda uzlaginimus. Ar cia tavo
> konkretaus provaiderio beda, ar cia pas rusus (ar kazkur tarpe) xuinia - jau kitas klausimas
> (pasiziurek dar kas i lietuviskus serverius (pamegink kelis skirtingus) darosi, tai jei viskas OK
> (pingas 1-5ms, grafikas lygus, be jokiu ryskiu dantu), bus galima bent drasiai eliminuot problemas
> kelyje iki ju serverines).

Su lietuvikais, tiek Kaunas, tiek Klaipda viskas normaliai, prikabintas vaizdelis

Siaip idomumo delei pameginau pas save Smolenska ir N. Novgoroda
> patestuot, tai vaizdelis mazdaug visada kaip attachmente, greiciai visada ~80-90Mbps sukasi.

Pas tave koks tiekjas? Gal man verttu pamastyti apie TEO? Ar vistik marrutizatoriuje sliek iekoti?
IPTV bus irima i rusijos serveri
Man kit mnes reikia apsispresti.